zaterdag 24 juni 2017

Kanttentoonstelling in het Douanehuisje

Vandaag even naar het Douanehuisje in Maassluis gefietst. Hierin had de Maassluise kantkring De Waterkant een kleine tentoonstelling samengesteld. Dit weekend voor het laatst, dus ik hoopte op mooi weer. Nou het was droog met veel wind, maar dat deerde mij niet.



Hier zaten een paar dames, waaronder Agnes Persoon, te kantklossen. Van haar heb ik eens het patroon van haar waaier gekregen en geklost. Leuk dat zij mij direct herkende.

Er was traditioneel kant te zien maar ook modern. Hieronder een paar uitgelichte foto's.







3 opmerkingen:

  1. Wilde eigenlijk een reactie op je andere blog plaatsen, over die leuke map die jullie gemaakt hebben, en dat je zo genoten hebt van je plekje in Ede waar je vroeger nog speelde.
    Maar dat lukt niet meer. Uitgeschakeld vanwege vervelende berichten.
    Je kunt op de blog anonieme reacties uitzetten. Dan krijg je alleen nog reacties van mensen die zich hebben aangemeld bij Google.
    Ik kreeg destijds heel veel anonieme reacties die eigenlijk reclame waren van de raarste artikelen. Dan wil je natuurlijk niet op je blog hebben.
    Dus als je daar last van hebt, is het makkelijk op te lossen.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen