maandag 22 mei 2017

Mooie boeken.

Van de week een paar mooie boeken gekregen. Een is er van Marken kantklossen via de OIDFA. Ik heb ooit eens de Marker borduren cursus gedaan via Margreet Beemsterboer. Hiervan heb ik alles, maar nog niet af, dat komt wel. Nu is er via de OIDFA een schitterende uitgave van gekloste kant aan de kleding van Marken uitgekomen. Dus nu alles compleet. Er staan ook patronen is dus ik kan mijn hart ophalen.

Op onze vorige borduurbee had iemand veel werkstukken geklost uit het Zweedse boek Petterssonspetsar. Zo ontzettend mooi, dus ik op Bol.com gekeken of dit boek te koop was. En ja hoor, deze kwam van de week ook binnen. Zo'n mooi boek, een echte aanwinst en ik popel om daar ook iets uit te maken.

En een poosje terug was de vrouw van een vakantievriend overleden. Zij deed ook graag kantklossen. Nu had zij wat kussens, standaards , klossen enz. Deze mocht ik komen halen. Een standaard en kussen ga ik zelf gebruiken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten