zondag 15 juni 2014

Hij is AF!

Ja hij is af, mijn torchon waaier. Vandaag de laatste afwerking gedaan en nu mag hij pronken. Ik ben best wel trots. Ik ben zomer 2010 begonnen en vandaag 15 juni 2014 is hij klaar.
Hij is geklost met Aurifil mako 50/2 en 66 paar klosjes. Nu nog op zoek naar een passend frame.


Nu ga ik een andere kantsoort leren, te beginnen met Vlaanderse kant en dan de binche. Ik heb nog een heel mooi binche patroon liggen, maar dan moet ik eerst deze kant bestuderen. Heerlijk om je ergens (je hobby) in te kunnen verdiepen.



1 opmerking:

  1. Nou volg ik je andere blog al een poosje, nu pas zie ik dat je deze blog over kantklossen hebt, erg mooi!!! Ik ben helemaal "flieft"op je prachtige kantjes en werkstukken.
    Mijn wens is om ooit ook weer eens lessen te nemen in kantklossen, zo mooi!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen