dinsdag 22 januari 2013

Kantpostzegels

Ooit spaarde ik postzegels, eerst van alles wat, toen wat gerichter, maar nooit meer mee verder gegaan. Totdat ik op de site van PostNL terecht kwam en met postzegels maken ging spelen. Ik zette daar mijn kantfoto op en ziehier een prachtig velletje eigen gemaakte kant postzegels van mijn zelfgekloste kantje. Ben een beetje trots.

Natuurlijk ga ik ze niet gebruiken, ze zijn gewoon voor de heb. Ik ga nu natuurlijk wel zegels sparen met kant erop, ik moet nog ergens een velletje hebben.

PS: De nieuwe Anna ligt nu in de winkel met kantklospatroontjes voor om eieren.

6 opmerkingen:

  1. Je mag best heel trots zijn. Wat een prachtig idee.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, Joke. Eigen postzegels. Dát is nog eens een collectorsitem!
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hierop moet je wel heel erg trots zijn
    heb je blog toevallig gevonden en vind het een superblog
    ben onlangs ook begonnen met klos lessen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en mooi jouw eigen postzegels, zou ik ook niet gebruiken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen