woensdag 21 november 2012

Mijn eerste kennismaking met Slakkenkant

Vandaag heb ik kennis gemaakt met de kring Slakkenkant in Maassluis en mij als lid ingeschreven. Het is een kleine en gezellige groep kantklosters en ik voel mij daar direct thuis. Zij waren bezig met een kaart te klossen om met Kerst/jaarwisseling te sturen naar kringen. Dat deden wij vroeger ook bij de Ridderslag, waar ik ook een aantal jaartjes lid ben geweest. Dat was zo lang geleden en ik wilde mij toch wel weer aansluiten bij een gezellig groepje. Ik denk wel dat ik die hier gevonden heb.


Ik had zelf geen kussen meegenomen, heb hier en daar wat mooi werk bewonderd en foto's gekeken van een laatste bijeenkomst van hen. 


1 opmerking:

  1. Wat gezellig om lid te worden van een kantkring. Je brengt me op een goed idee.
    fijne dag Ria

    BeantwoordenVerwijderen